Selamat Datang kepada semua pengunjung Unggul-Resources :)

Terus kekal bersama kami menjadi Follower dan Pengunjung VVIP yang setia

dan...

kami akan terus menghargai sokongan anda dengan HADIAH MISTERI seperti yang dinyatakan di bahagian 'PENGUMUMAN'


~ JUTAAN TERIMA KASIH DIUCAPKAN KEPADA ANDA SEMUA ~

Sunday, May 1, 2011

ASSALAMU'ALAIKUM SEMUA!!!


Seperti dijanjikan, kini saya ingin mengumumunkan HADIAH MISTERI buat follower bertuah saya :)

JENG JENG JENG ....


dan..siapakah Follower saya yang bertuah itu????

calling for...

IMAN BABY DIAPERS

andalah Follower yang telah dipilih untuk menerima Hadiah Misteri dari saya :)

kepada Tuan Empunya IMAN BABY DIAPERS, sila hubungi saya di adlin_fm@yahoo.com...
saya nantikan anda :)

terima kasih kerana sudi menjadi antara Follower saya yang terawal :)

Kepada yang lain, jangan susah hati :)
insyaAllah lepas ni giliran anda utk mendapatkan Hadiah Misteri dari saya sebagai tanda penghargaan :)

No comments:

Post a Comment